Branża spotkań jest bardzo zróżnicowana. Każde wydarzenie to nowe wyzwanie dla Hotelu. Jak się zatem przygotować? Oto 7 przykazań sprzedawcy:
ZDOLNOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTU
To podstawa zbudowania relacji już na etapie wyboru obiektu przez Klienta. Pracownik hotelu swoją postawą, zaangażowaniem i wiedzą reprezentuje miejsce i daje jasny sygnał Klientowi, że organizowane przez niego spotkanie jest ważne. Stała komunikacja oraz odpowiednia atmosfera pomagają osiągnąć zamierzone efekty i korzyści dla obu stron.
SZTUKA OBSERWACJI, INTUICJA
Otwartość i zrozumienie głównych potrzeb firmy, indywidualne podejście są kluczowe przy tworzeniu oferty. Ustalenie celów i oczekiwań Klienta pozwoli uniknąć błędów, wysyłania niepotrzebnych materiałów, a także przyspieszy ustalenie finalnej wersji spotkania.
PRZEJRZYSTE WARUNKI UMOWY
Transparentne zapisy umowy, warunki rezerwacji i anulacji oraz jasno określone prawa i obowiązki stron pozwolą na szybkie podpisanie dokumentów. Zdarza się, że dokumenty przechodzą przez działy prawne firm, co znacznie wydłuża proces domknięcia formalności, jednak im mniej nieprecyzyjnych zapisów, tym większe zaufanie do hotelu. Pamiętajmy, że umowa ma zabezpieczyć obie strony.
HARMONOGRAM WYDARZENIA
Sprzedawca wyprzedza Klienta o krok proponując optymalne rozwiązania. W tym aspekcie perfekcyjna znajomość obiektu i jego możliwości stanowią o komforcie uczestników i sukcesie całego wydarzenia.
OPIEKA I KOORDYNACJA
Spotkanie organizacyjne z Klientem przed rozpoczęciem wydarzenia pozwala podsumować ustalenia oraz wprowadzić ewentualne zmiany w harmonogramie. Dyskretna obecność opiekuna na obiekcie daje Klientowi poczucie bezpieczeństwa i zaopiekowania.
SZCZEGÓŁOWE ROZLICZENIE
Kiedy przychodzi czas na rozliczenie, nie ma miejsca na ukryte koszty, dodatkowe obciążenia nieuzgodnione z Klientem, niepodpisane rachunki czy należności pozostawione przez uczestników.
STAY WITH ME
Dobrze zorganizowane spotkanie i zadowolony Klient to szansa na pozyskanie informacji o planach szkoleniowych firmy na kolejny rok, a cykliczne promocje i rabaty dają okazję do komunikacji i zwiększenia zainteresowania Hotelem.
Zapisz się do newslettera.
Otrzymuj informacje o ofertach i promocjach.
form.successMessage